Drum SABRE Awardsin shortille kahdella työllä
Kisat

Drum SABRE Awardsin shortille kahdella työllä

08.04.15
DNA:n Jolla-lanseeraus ja Raision Elovena Puurobaari kisaavat EMEA-alueen parhaiden viestintätöiden kanssa.

EMEA-alueen parhaita viestintätöitä palkitsevan SABRE Awards -kilpailun shortlistat on  julkaistu. Tänä vuonna Drumin asiakkaista shortlistoille pääsi kaksi. DNA:n Jolla-lanseeraus on ehdolla Consumer Marketing (New Product) -sarjassa ja Raision Elovena Puurobaari Consumer Marketing (Existing Product) -sarjassa.

Kilpailuun lähetettiin yli 2 000 työtä, joista 40 hengen tuomaristo valitsi suosikkinsa.

Tuloksia jännitämme 19. toukokuuta asti.

Ps. Viime vuonna voitimme kultaa Metsä Tissuen pehmopaperibrändi Lambin kanssa!