Drumin Mikko Koivulehto Talouselämässä: Jos haluat vaikuttaa, herätä puheenaihe
Drum mediassa

Drumin Mikko Koivulehto Talouselämässä: Jos haluat vaikuttaa, herätä puheenaihe

11.08.15
Drumin partneri ja konseptisuunnittelija Mikko Koivulehto kirjoittaa uusimman Talouselämän Tebatissa vaikuttajaviestinnästä.

”Jos tahdot vaikuttaa itsellesi tärkeään asiaan ja aloitat tapaamalla päättäjän kuukautta ennen vaaleja, aloitat väärästä paikasta ja väärään aikaan.”

Drumin partneri ja konseptisuunnittelija Mikko Koivulehto kirjoittaa uusimman Talouselämän Tebatissa vaikuttajaviestinnästä. Olennaisinta eivät ole kabinettitapaamiset vaalien alla, vaan oman asian nostaminen puheenaiheeksi yhteiskunnalliseen keskusteluun. Mitä muuta onnistuneeseen vaikuttajaviestintään vaaditaan?

Lue Mikon koko kirjoitus tästä.