020202 toi Asiakaspalvelun viikon Suomeen
case

020202 toi Asiakaspalvelun viikon Suomeen

Asiakas 020202
Kategoria
kampanja

Ammattitaitoinen asiakaspalvelija on joka yrityksen käyntikortti ja myyntivaltti,  tuumi Drumin asiakas 020202, joka työllistää noin 200 asiakaspalvelun ammattilaista palvelukeskuksissaan Turussa ja Porissa. Nollakakkoslaiset halusivatkin herättää keskustelua asiakaspalvelun merkityksestä ja kiittää suomalaisia asiakaspalvelijoita tuomalla kansainvälisen Asiakaspalvelun viikon Suomeen 2.–6.10.2017.

Asiakaspalvelun viikkoa vietetään kansainvälisesti aina lokakuun alussa. 020202 työllistää merkittävän määrän asiakaspalvelijoita ja on hyvän palvelun erityisosaaja – siksi ehdotimme, että he toisivat teemaviikon Suomeen syksyllä 2017.

Lähestyimme teemaa teetättämällä asiakaspalvelua vai itsepalvelua -tutkimuksen, jonka tuloksista saimme sisältöä Asiakaspalvelun viikon nettisivuille, mediaviestintään ja someen. Asiakaspalvelun viikolle luotiin oma tunnus ja ilme.

Osana Asiakaspalvelun viikon toimenpiteitä 020202 haastoi yrityksiä mukaan keskustelemaan asiakaspalvelun tärkeydestä ja kiittämään omia asiakaspalvelijoitaan. Mukaan lähtivät muun muassa Elixia, If, Sanoma Media Finland, SOL, Staffpoint, Trainers’ House, Verohallinto ja Yliopiston Apteekki.

020202:n asiakaspalvelupäällikön Petri Tervevuoren mielipidekirjoitus Asiakaspalvelija on myynnin avainhenkilö julkaistiin Kauppalehdessä. Somessa asiakaspalvelusta keskusteltiin tunnisteella #AsiakaspalvelunViikko – erityisesti Twitterissä tunniste nousi esille.

Tavoitteenamme oli herättää keskustelua asiakaspalvelun merkityksestä ja kiittää asiakaspalvelijoita hyvästä työstä. Tässä onnistuttiin erityisesti yrityshaasteeseen tarttuneissa yrityksissä ja Twitterissä. Asiakaspalvelun viikkoa vietetään uudestaan vuonna 2018.

Nina

Kiinnostuitko?

Ota yhteyttä, niin jutellaan lisää.

Nina

Puh. +358 50 364 7567

nina.enroth@drum.fi

Millaista referenssiä etsit?

Olemme koonneet nettiin vain muutamia esimerkkejä töistämme. Jos haluat kuulla lisää tietyn toimialan tai viestinnän alueen kokemuksestamme, kutsu meidät kylään!