intro-image

Sano se niin, että tuntuu.

Kaikilla on asiaa, mutta kaikilla asioilla ei ole merkitystä – ainakaan vastaanottajalle. Siksi viestinnän suunnittelu kannattaa aloittaa yhdellä tärkeällä kysymyksellä: onko tämä kiinnostavaa? Jos vastaus on kyllä, ollaan todennäköisesti tekemässä toimivaa viestintää. Jos ei, kannattaa miettiä hetki.

Merkityksellinen viestintä koetaan tärkeäksi. Se myös tuntuu hyvältä. Ja siksi se tuottaa tuloksia. Meidän tehtävämme on auttaa sinua löytämään asioita, joilla on merkitystä ja kertomaan niistä niin, että ne kiinnostavat.

Drum on luova viestintätoimisto, joka saa aikaan tuloksia. Suunnittelemme ja toteutamme merkityksellistä markkinointiviestintää.

Tahdomme olla asiakkaillemme tärkein ja läheisin markkinointiviestinnän kumppani ja tehdä yhdessä työtä, josta voimme olla ylpeitä.

2006
perustettu
3,5 M €
liikevaihto
n. 40
henkilöstö

Palvelut ja osaaminen

Jotta viesti menisi perille, kannattaa tehdä mieluummin jotakin todella hyvin kuin kaikkea jotenkuten.

Kun valittavana on lähes rajaton määrä viestinnän keinoja ja kanavia, pitää hallita kokonaisuus ja tehdä oikeita valintoja.

Tarjoamme asiakkaillemme kokonaisvaltaista viestinnän ja markkinointiviestinnän suunnittelua ja toteutusta. Nämä asiat me tiedämme ja tunnemme:

  • Viestinnän ja markkinoinnin strateginen suunnittelu
  • Viestintä- ja markkinointikampanjat
  • Mediaviestintä
  • PR, tuoteviestintä ja lanseeraukset
  • Sisältömarkkinointi
  • Sosiaalinen media
  • Blogiyhteistyö ja muu vaikuttajamarkkinointi
  • Graafinen suunnittelu ja tuotanto
  • Videot ja animaatiot
  • Viestinnän koulutus ja valmennus
  • Kriisiviestintä
  • Vaikuttajaviestintä
  • Muutosviestintä
  • Sisäinen viestintä
  • Julkaisut
  • Mainonta ja mediaratkaisut
  • Hakukoneoptimointi (SEO)
  • Verkkosivustot ja digikampanjat
  • Podcastit ja äänituotannot

Tuloksellista viestintää

Merkityksellinen viestintä on tuloksellista viestintää, joka saa joskus tunnustusta muiltakin kuin asiakkailtamme ja heidän asiakkailtaan.

Viestinnän isoissa onnistumisissa asiakkaan rooli on vähintään yhtä tärkeä kuin toimiston. Tässä muutamia julkisia kiitoksia, joita olemme asiakkaidemme kanssa viime vuosina saaneet.

Työt ja asiakkaat -sivulta löydät lisää esimerkkejä tekemistämme töistä ja niiden tuloksista.

award-icon

Vuoden viestintätyö
Asiakas: Fira

MTL Communications Awards 2017

award-icon

Golden SABRE,
 industry sectors / Real estate & construction
Asiakas: Fira

Sabre Awards EMEA 2017

award-icon

Paras B2C-viestintä
Asiakas: Fira

MTL Communications Awards 2017

award-icon

Bronze Effie Finland / Uusi tuote tai palvelu
Asiakas: Fira

Effie Awards Finland 2017

award-icon

Paras työnantaja-kuvaviestintä
Asiakas: Zalando

MTL Communications Awards 2015

award-icon

Paras kuluttajakampanja
Asiakas: RAY

Grand One 2015

award-icon

Paras digitaalinen sisältömarkkinointi
Asiakas: RAY

Grand One 2015

award-icon

Paras B2B-viestintä
Asiakas: Fira

MTL Communications Awards 2014

award-icon

Paras B2C-viestintä
Asiakas: IKEA

MTL Communications Awards 2014

award-icon

Vuoden viestintätyö
Asiakas: IKEA

MTL Communications 
Awards 2014

award-icon

Golden SABRE,
 consumer goods / Home & furniture
Asiakas: Lambi

Sabre Awards Europe 2014

award-icon

Paras B2B-viestintä
Asiakas: Stonesoft

MTL Communications Awards 2013

award-icon

Paras talous- ja sijoittajaviestintä
Asiakas: Stonesoft

MTL Communications Awards 2013

award-icon

Paras vaikuttajaviestintä
Asiakas: Stonesoft

MTL Communications Awards 2012

award-icon

Vuoden viestintätoimisto

MTL Communications Awards 2011

4,2/5
Drumin yleisarvosana
Drumin asiakaskysely 8/2018
10 & 9
Meille eniten annetut arvosanat: ”Suosittelisitko Drumia asteikolla 1–10?”
Drumin asiakaskysely 8/2018
4,7/5
"Kuinka kiva Drumin kanssa on tehdä töitä?"
Drumin asiakaskysely 8/2018

Sano se niin,
että tuntuu.