Suomen ensimmäinen Twitter-chat viestintäalalle: #viestintächat pe 6.3. klo 12–12.45
Työn alla

Suomen ensimmäinen Twitter-chat viestintäalalle: #viestintächat pe 6.3. klo 12–12.45

03.03.15

Viestintätoimisto Drum järjestää yhteistyössä ProComin kanssa viestintäalalle ja alan ammattilaisille suunnatun Suomen ensimmäisen Twitter-chatin. Chat-keskustelu käydään Twitterissä perjantaina 6.3. klo 12–12.45 hashtagilla #viestintächat ja sen aiheena on tällä kertaa asiakasviestintä ja -kokemus somessa.

Yritykset ja organisaatiot ovat osa some-keskusteluita: asiakkaat keskustelevat heistä, olivatpa he itse aktiivisesti keskustelussa mukana tai eivät. Somen rooli osana asiakasviestintää ei tulevaisuudessa vähene, vaan se kasvaa koko ajan, sillä milleniaaleille some on luonteva tapa olla yhteydessä muihin ihmisiin ja yrityksiin.

Oman näkemyksensä aiheesta jakavat Helsingin apulaiskaupunginjohtaja Pekka Sauri @pekkasauri, Liikenneturvan Minna Saarinen @msaarinen ja Pasi Anteroinen @PastoriPastori sekä ProComin markkinointipäällikkö Minna Rautomäki @ProComRy.

Drumista keskustelussa ovat mukana Susanna Isohanni @Susanna_I, Reeta Kaivola @rekaivola sekä Merina Salminen @merinasalminen.

Tule mukaan keskusteluun!

Keskustelun aiheet:

  • K1: Minkä yrityksen some-läsnäolosta pidät asiakkaana?
  • K2: Miten asiakkaan palveleminen eroaa somessa ja eri some-kanavissa?
  • K3: Mitä ovat hyvät käytännöt asiakkaiden palvelemiseen somessa?
  • K4: Miten hoidat negatiivisen asiakaspalautteen somessa?
  • K5: Miksi yritysten kannattaa viedä asiakaspalvelu someen?

Näin osallistut keskusteluun:

  • Drum tviittaa keskustelun pe 6.3. klo 12–12.45 tililtä @drumcomms tunnisteella #viestintächat.
  • Keskustelun runkona toimivat yllä olevat kysymykset. Voit valmistautua chatiin ennakkoon.
  • Tviittaa näkemyksesi kysymyksiin omalta tililtäsi. Lisää tviitin alkuun vastauksen numero (esim. V1: ) ja jaa se tunnisteella #viestintächat.
  • Tviittaa yksi vastaus kerrallaan, kun @drumcomms on esittänyt chatissä kysymyksen.
  • Kommentoi vapaasti muiden tviittajien keskustelunavauksia. Muista käyttää aina #viestintächat.
  • Keskustelua voi seurata kätevästi Tweetchatin http://tweetchat.com kautta hashtagilla #viestintächat.

Koonti keskustelusta on nähtävissä jälkikäteen osoitteessa www.drum.fi.

Lisätietoja: Drum, Reeta Kaivola, @rekaivola, 045 634 9927