Zalandon työnantajakuvasta voitto Drumille
Kisat

Zalandon työnantajakuvasta voitto Drumille

11.03.16
Drum pokkasi yhdessä Zalandon kanssa voiton Zalandon työnantajakuvan uudistamisesta MTL Communications Awards 2015 -kisassa.

MTL Communications Awards 2015 -kisan työnantajakuvakategorian voittotyö oli Vaatekaupasta teknologiayritykseksi – Zalandon työnantajakuvan muutos. Viestinnän tavoitteena on ollut profiloitua teknologiayritykseksi, joka on mielenkiintoinen työpaikka ohjelmisto- ja mobiilikehittäjille. Zalando perusti viime kesänä Suomeen Tech Hubin, jonne se palkkaa lähivuosina jopa 200 mobiilikehittäjää.

Drum on ainoa viestintätoimisto, joka on palkittu MTL Communications Awards -kilpailussa joka vuosi.

Tuomaristo perusteli voittoa seuraavasti:

Työnantajakuvan uudistaminen on yksi vaativimpia viestintätehtäviä. Zalandon tapauksessa Drum lähti uudistamaan työnantajakuvaa aktiivisilla mediaviestinnän toimenpiteillä. Viestintäsuunnitelma perustui oikean foorumin valinnalle ja siinä Slush osoittautui tulokselliseksi foorumiksi. Medianäkyvyys oli moninkertainen budjettiin nähden ja tavoitteeksi asetetut rekrytoinnit onnistuivat.

Lisäksi Drum pääsi kilpailun finalistien joukkoon B2C-viestintä, tuotteet -kategoriassa IKEA Oy:n kanssa tehdyllä Leader in life at home – Kasvottomasta jätistä Suomen kodinsisustamisen johtajaksi -työllä.

Onnea kaikille voittajille ja finalisteille!