Kaikilla on asiaa, mutta kaikilla asioilla ei ole merkitystä – ainakaan vastaanottajalle. Siksi markkinointiviestinnän suunnittelu kannattaa aloittaa yhdellä tärkeällä kysymyksellä: onko tämä kiinnostavaa? Jos vastaus on kyllä, ollaan todennäköisesti tekemässä toimivaa viestintää. Jos ei, kannattaa miettiä hetki.
Merkityksellinen viestintä koetaan tärkeäksi. Se myös tuntuu hyvältä. Ja siksi se tuottaa tuloksia. Meidän tehtävämme on auttaa sinua löytämään asioita, joilla on merkitystä ja kertomaan niistä niin, että ne kiinnostavat.
Kaikilla on asiaa, mutta kaikilla asioilla ei ole merkitystä – ainakaan vastaanottajalle. Siksi markkinointiviestinnän suunnittelu kannattaa aloittaa yhdellä tärkeällä kysymyksellä: onko tämä kiinnostavaa? Jos vastaus on kyllä, ollaan todennäköisesti tekemässä toimivaa viestintää. Jos ei, kannattaa miettiä hetki.
Merkityksellinen viestintä koetaan tärkeäksi. Se myös tuntuu hyvältä. Ja siksi se tuottaa tuloksia. Meidän tehtävämme on auttaa sinua löytämään asioita, joilla on merkitystä ja kertomaan niistä niin, että ne kiinnostavat.
Jätä soittopyyntö
Palaamme asiaan x päivän kuluttua lorem ipsum dolor sit amet consectetur adipiscing elit.
Pysy kuulolla
Tilaa Drumin uutiskirje ja saat tuoreimmat uutiset
ensimmäisten joukossa.
Pysy kuulolla
Tilaa Drumin uutiskirje ja saat tuoreimmat uutiset
ensimmäisten joukossa.
Jätä soittopyyntö
Palaamme asiaan x päivän kuluttua lorem ipsum dolor sit amet consectetur adipiscing elit.