

Medianäkyvyys oli riski kauppojen syntymiselle – Drum kutsuttiin apuun
Drum on toiminut Trevian Asset Managementin viestintätoimistona jo lähes 10 vuoden ajan.
Kesällä 2023 Trevian otti yhteyttä Drumiin kertoakseen kiinteistökaupasta, joka yhtiöllä oli alustavissa suunnitelmissa. Tarkoituksena oli ostaa useista sijoittajista koostuvalla yhteenliittymällä tyhjillään ollut Helsinki-halli, eli entinen Hartwall-Areena takaisin suomalaisomistukseen.
Vaikka mahdollisia kauppoja oli yritetty pitää pienen piirin tietona, päämedioiden toimittajat alkoivat soitella hankkeen sijoittajille ja kysyä, pitävätkö markkinahuhut mahdollisesta kaupasta paikkaansa.

Mediat kutsuttiin halliin kuulemaan uutiset
Mediaviestintä hallin ympärillä huipentui helmikuussa 2025 Helsinki-hallissa kaupan lopullista toteutumista koskeneeseen tiedotustilaisuuteen, jonka lähes kaikki päämediat striimasivat suorana. Tilaisuudesta tehtiin yhteensä yli 100 juttua mediaan.
Drum vastasi tiedotustilaisuuden suunnittelusta ja tuotannosta kutsuprosessista ja presentaatiosta lähtien.
Mediaosumia kaikkiaan
860
Tiedotustilaisuus: yli
100
mediaosumaa
Kaikki pääviestit läpi mediassa
Pyysimme toimiston kokeneet konsultit mukaan ydinryhmään ja sisäpiiriin jo siinä vaiheessa, kun vasta suunnittelimme ostotarjouksen tekemistä. Tämä osoittautui erittäin hyväksi päätökseksi. Kolmiportainen viestintästrategia osoittautui onnistuneeksi ratkaisuksi.”
Reima Södervall, toimitusjohtaja, Trevian Asset Management
Katso seuraavaksi

- Viestintä
Erottaja2 – Tuntemattomasta talosta puheenaiheeksi

- Strateginen konsultointi —
- Viestintä