
45 %
pitää Lindströmiä ympäristövastuullisena*
65 %
pitää Lindströmiä luotettavana*
53 %
näkee Lindströmin kotimaisena toimijana*
*Brand Tracking -tutkimus 2024
Yhdessä viestintätoimiston kanssa olemme tehneet töitä vastuullisuusteemojen nostamiseksi esiin. Se ei ole helppoa, sillä media suhtautuu vastuullisuusaiheisiin erittäin kriittisesti – kenties viherpesun vuoksi.
Lindströmin viestintä on onnistunut vahvistamaan sekä vastuullisuuteen että kotimaisuuteen liittyviä teemoja osana brändimielikuvaa. Se ei ole meille tärkeä asia pelkästään liiketoiminnan vuoksi, vaan näemme roolimme laajemmin tekstiiliteollisuuden vastuullisuuden lisääjänä ja puolestapuhujana.”
– Minna Heinonen, Minna Heinonen, Head of Marketing, Lindström Oy
Katso seuraavaksi

- Strateginen konsultointi —
- Viestintä
Helsinki-halli – kauppa, joka kiinnosti kaikkia

- Kampanja —
- Viestintä