Saatu medianäkyvyys on aidosti herättänyt keskustelua: olemme ovat saaneet yhteydenottoja, puhujapyyntöjä, suoraa palautetta sekä asiakkailtamme että ulkopuolisilta. Luodosta on tullut IT-alalla puheenaihe. Myös kilpailijat ovat kertoneet joutuneensa miettimään toimintaansa Luodon markkinoille tulon johdosta.
Luodon toimitusjohtaja Tuomas Nousiainen
Drum pystyi sanoittamaan asiat siten, että meidän on ollut luonteva viedä viestiä eteenpäin yhdessä luotolaisten ja viestintätoimiston kanssa sekä ulkoisesti että myös sisäisesti. Drum on meille strateginen kumppani, jossa yhdistelmä liiketoimintakonsulttia, yhteiskunnallisesti valveutunutta osaajaa, luovaa nikkaria, verkostoitunutta viestijää, sujuvaa kirjoittajaa ja asiakaspalvelijaa, jonka kanssa on mukava tehdä töitä.
Luodon toimitusjohtaja Tuomas Nousiainen
75 %
henkilöstömäärän kasvua
61 %
liikevaihdon kasvua
1.
Teknologia-kategoriassa Finnish Comms Awards -kilpailussa
Katso seuraavaksi
- Viestintä
Makaronilaatikosta syntyi soppa – Drum tuki Compass Groupia kriisiviestinnässä
- Kampanja —
- Viestintä
Apteekkariliitto – Kannattaa kysyä!
- Viestintä
Hyvantekijät – Drum suunnitteli Vantaan ja Keravan hyvinvointialueen työnantajakuvan
- Kampanja —
- Viestintä