Kaksi vaikuttajaa –
yksi yhteinen haaste
Perinteisen mainonnan lisäksi myös vaikuttajat Mandimai Sundberg ja Carola Hakola valjastettiin mukaan kampanjaan.
Drum konseptoi ja koordinoi kaupallisen yhteistyön: vaikuttajat haastoivat toisensa viikon ajan keräämään juomapakkauksia haluamallaan tavalla ja lopulta ottamaan toisistaan mittaa palautusautomaatilla. Samalla vaikuttajat kannustivat nuoria palauttamaan juomapakkauksia ja toivat esiin palautukset hyötyjä niin lompakolle kuin ympäristölle.
Vaikuttajien haastevideot iskivät nuorisoon TikTokissa: ne keräsivät miljoonayleisön, kymmeniä tuhansia tykkäyksiä sekä satoja palautuspositiivia kommentteja. Monet nuoret jopa haastoivat kavereitaan vastaavanlaiseen kisaan.
20 milj. näyttöä
(Instagram, TikTok ja YouTube)
43 000 tykkäystä
vaikuttajien sisältöihin
2 milj. näyttöä
vaikuttajayhteistyövideoihin
Katso myös
- Brändi
Drum suunnitteli Diakonissalaitokselle uuden rohkean ja raikkaan ilmeen
- Brändi —
- Sisältömarkkinointi