

Kaupallinen yhteistyö täydensi kampanjan viestiä
Kampanjavideoissa esiintymisen lisäksi Chime toteutti konseptin mukaisen kaupallisen yhteistyövideon TikTok-kanavalleen. Videossaan hän parodioi tyylilleen uskollisena erilaisten hahmojen kautta huonoja tekosyitä jättää juomapakkaus palauttamatta.
Video saavutti jo orgaanisesti satojatuhansia näyttöjä, mikä kahden viikon boostauksella kasvoi lähes 2 miljoonaan näyttökertaan. Huiman tavoittavuuden lisäksi se keräsi lähes 30 000 tykkäystä ja pari sataa kommenttia.
2 milj.
näyttöä vaikuttajavideolla
17 milj. näyttöä
Instagramissa, TikTokissa ja YouTubessa
30 000
tykkäystä sisällöillä
Katso lisää

- Kampanja —
- Viestintä
Palpan Osta, juo, palauta, toista -kampanja kannusti nuoria palautusautomaateille

- Kampanja —
- Työnantajakuva