

Omakotitaloista on vääriä käsityksiä
Yli puolet suomalaisista haluaisi asua omakotitalossa, ja omakotiasumiseen liittyy paljon muistoja tai haaveita esimerkiksi kesägrillailusta. Omakotiasuminen mielletään kuitenkin usein virheellisesti kalliiksi ja epäekologiseksi. Monet myös pitävät sitä vain lapsiperheille tai puutarhaintoilijoille sopivana vaihtoehtona.
– Halusimme toteuttaa kampanjan, joka osoittaa, että omakotiasuminen on kustannustehokas, ekologinen vaihtoehto ja se sopii myös kaupunkeihin, kertoo Pientaloteollisuus PTT ry:n johtaja Kimmo Rautiainen.
Katso seuraavaksi

- Kampanja —
- Työnantajakuva —
- Viestintä
Kampanja, jolla Veikkauksesta tehtiin tech-talo

- Brändi —
- Kampanja
Palpan Osta, juo, palauta, toista -kampanja kannusti nuoria palautusautomaateille

- Kampanja —
- Työnantajakuva
”Mä oon Tilintarkastaja” – Kuuma kampanja nosti tilintarkastusalan nuorten tietoisuuteen

- Kampanja —
- Viestintä