Kampanjan kuvat: Heli Blåfield
Kampanjan videot tuotti Bonzu.
70 000
Kampanja tavoitti noin 70 000 yksittäistä alansa ammattilaista
93 000
Kampanjavideoita katsottiin 93 000 kertaa
PARAS
Vuoden paras rekryilmoitus
Duunitorin Rekrygaalassa
Oikotien Rekrytoinnin parhaat
Avasimme kuusi uutta yksikköä, joten rekrytointitarpeemme oli poikkeuksellisen suuri. Kampanja-aikana saimme täytettyä noin 70 % työpaikoista, mikä on huikea tulos tavoitteeseen nähden. Yhteistyö Drumin tiimin kanssa oli sujuvaa ja tehokasta: jokainen yksityiskohta oli etukäteen huolella mietitty. Erityisryhmien kanssa työskentely vaatii myös hienovaraisuutta, minkä Drum huomioi. Oli ilo huomata, miten innoissaan asiakkaamme olivat mukana tekemässä kampanjamateriaaleja”.
Rinnekodin viestintäpäällikkö Taina Rönnqvist
Katso seuraavaksi
- Kampanja
”Mä oon Tilintarkastaja” – Kuuma kampanja nosti tilintarkastusalan nuorten tietoisuuteen
- Kampanja
Mielenterveyden työkalupakki rakentaa inhimillisempää työelämää
- Kampanja —
- Viestintä
Apteekkariliitto – Kannattaa kysyä!
- Kampanja