

Meeri Koutaniemen kuvissa pääosassa ovat hoitotyön ammattilaiset
Kaikilla oli yhteinen, jaettu fokus, ja vallitsevana oli tunne siitä, että teimme yhdessä jotain merkityksellistä ja tärkeää.”
Salla Rajala, viestintäpäällikkö, Tehy
14,6 M
kampanjan kokonaistavoittavuus
15 000
avajaisliven katselijamäärä (katsojaennätys)
21 000
vierailua kampanjasivustolla (kävijäennätys)
Katso seuraavaksi

- Brändi —
- Kampanja
Palpan Osta, juo, palauta, toista -kampanja kannusti nuoria palautusautomaateille

- Kampanja
”Mä oon Tilintarkastaja” – Kuuma kampanja nosti tilintarkastusalan nuorten tietoisuuteen

- Kampanja
Mielenterveyden työkalupakki rakentaa inhimillisempää työelämää

- Kampanja —
- Viestintä