Hyppää sisältöön

Uutinen — 25.4.2025

Emma ja Janina pronssille Young Lions Finland -kisassa – The Peace Builder -peli kannusti oppimaan inklusiivisista rauhanprosesseista

Emma Tikkanen ja Janina Tolvanen toivat ansiokkaasti pronssia Drumille Young Lions Finland 2025 -kilpailun Digital-kategoriasta! 🦁🥉

Young Lions Finland on Marketing Finlandin järjestämä kilpailu nuorille markkinointiviestinnän osaajille. Kilpailussa 30-vuotiaat ja sitä nuoremmat luovan alan ammattilaiset kisaavat keskenään 24 tai 48 tuntia kestävässä haasteessa.

Tänä vuonna aihe ei voisi olla osuvampi, sillä kilpailijat pääsivät luomaan konsepteja CMI – Martti Ahtisaari Peace Foundationille. Kilpailutyössä tuli korostaa inklusiivisten rauhanprosessien merkitystä ja CMI:n roolia niiden edistäjänä.

”Lähdimme taklaamaan haastetta pelin keinoin. Tietoisuuden lisääminen ja harjoittelumahdollisuudet lisäävät intoa osallistua rauhanprosesseihin myös oikeassa elämässä. Ideamme pohjautui vahvasti ikoniseen The Sims -peliin, johon suunnittelimme Peace Builder -lisäosan. Innovatiivisessa Peace Builderissa pelaaja pääsee oppimaan inklusiivisista rauhanprosesseista sekä pelaamaan ja harjoittelemaan rauhanneuvottelijana toimimista,” Emma ja Janina avaavat omaa kisatyötänsä.

Emma ja Janina kilpailivat digital-kategoriassa, jossa tehtävänä oli luoda konsepti, joka hyödyntää erilaisten digitaalisten teknologioiden ja mahdollisuuksien voimaa. Digital oli tänä vuonna yksi kilpailluimmista ja kovatasoisimmista kategorioista. Finaaliin valikoituminen kisatöiden joukosta oli ilon aihe, ja palkintosijoille pääsyä sopiikin juhlistaa!

Linkki Emman ja Janinan työhön: The Peace Builder: Emma Tikkanen and Janina Tolvanen, Drum Communications

Linkki kaikkiin Young Lions Finland 2025 -kilpailun palkittuihin töihin: https://www.marketingfinland.fi/young-lions-finland-2025/

Uutinen
Janina Tolvanen
+358 50 353 2201

Pysy kuulolla

Tilaa Drumin uutiskirje ja saat tuoreimmat uutiset
ensimmäisten joukossa.


Haku