Hyppää sisältöön

SISÄLLÖT JA TUOTANNOT

Tuotamme sisällöt ideasta toteutukseen.

Toteutamme sisältömarkkinoinnin luovasta ideasta tuotantoon, jakeluun ja tulosten mittaamiseen.

Sisältömarkkinoinnissa yhdistämme luovuuden ja datan.

Parhaat sisällöt syntyvät, kun ne vastaavat kohderyhmän kiinnostukseen ja tavoittavat oikeat ihmiset oikeassa kanavassa. Siksi hyödynnämme sisältöjen suunnittelussa monipuolista dataa, kuten verkkosivun analytiikkaa, avainsanoja ja kohderyhmäkyselyä.

Hyvin suunniteltu on vasta puoliksi tehty – jos aina sitäkään. Teemme kanssanne sisältömarkkinoinnin kaikki vaiheet luovasta ideasta aina sisältöjen jakeluun ja markkinointiin sekä tulosten mittaamiseen. Tehdään yhdessä sinun tarinoistasi menestystarinoita.

Haluatko kuulla lisää?

Mikko Koivulehto
Konseptisuunnittelija, partneri
+358 40 555 1313
mikko.koivulehto@drum.fi


Voimmeko olla avuksi?

  • Sisältöstrategiat
  • Verkkosivut
  • Yritysblogit
  • Uutiskirjeet
  • Sosiaalinen media
  • Vaikuttajamarkkinointi
  • Kuva- ja videotuotanto
  • Podcastit
  • Natiivimainonta
  • Asiakaslehdet
  • Tilaisuudet

Töitämme

  • Kampanja

Rahapelaaminen ei kannata – THL kampanjoi vedonlyönnin riskeistä

  • Sisältömarkkinointi

Nespresson Secret Breakfast -tilaisuus kokosi kahvinystävät Taidehalliin

  • Sisältömarkkinointi

Harrastusviikon verkkosivut viidessä viikossa

  • Kampanja

Säteilyturvakeskuksen #suniho-kampanja muistutti nuoria suojautumaan auringolta


Muut palvelumme

Konsultointi ja valmennus

Miten voisimme auttaa sinua ja yritystäsi viestinnän keinoin?

Brändi

Brändityö on oman organisaation, tuotteen tai palvelun erityisyyden tunnistamista, sanoittamista ja visuaalista esittämistä. 

Markkinointi ja viestintä

Viimeisimmän digiosaamisen lisäksi tarvitaan myös kykyä koskettaa ihmisiä.

Haku