Hyppää sisältöön

NESPRESSO — Sisältömarkkinointi

Nespresson Secret Breakfast -tilaisuus kokosi kahvin­ystävät Taidehalliin

Secret Breakfast on Nespresson järjestämä aamukahvitilaisuus vaikuttajille ja toimittajille. Vuoden 2022 Secret Breakfast -tapahtumassa lanseerattiin värikäs Vertuo POP -kahvikone. Tällä kertaa katoimme aamupalan Taidehalliin. Taidehallin miljöö antoi upeat puitteet värikkään kahvikoneen lanseeraukselle.


Vertuo POP -kahvi­koneen lanseeraus­tilaisuus

Drum on ollut jo useamman vuoden ajan Nespresson PR- ja viestintäkumppani Suomessa. Vuosittain toteutettava Secret Breakfast on jo vakiintunut käsite ja odotettu tilaisuus. Nespresson kahvihetki pidetään yllättävässä tilassa, joka paljastetaan osallistujille vasta edeltävänä iltana.

Vuoden 2022 tapahtumassa lanseerattiin värikäs Vertuo POP -kahvikone. Kutsussa, esillepanoissa ja tarjoiluissa hyödynnettiin laitteen kirkkaita värejä. Taidehallin upea miljöö, korkeat huoneet ja esillä ollut näyttely antoivat erinomaiset puitteet uuden laitteen esillepanoille. Taidehallin isoon saliin katettiin pitkä aamiaispöytä, jonka ympärille kokoontui 25 vaikuttajaa ja toimittaja nauttimaan värikkäästä aamupalasta ja herkullisesta kahvista sekä kuulemaan uudesta kahvikoneesta. Tapahtumassa lanseerattiin myös Nespresson juhlasesonkiin sopivat Festive-kahvit, joita maisteltiin jälkiruoan yhteydessä. Osallistujilla oli mahdollisuus tutustua Taidehallin näyttelyyn kahvikupin äärellä.


”Aamiainen satu­maasta”

Tapahtuma sai osallistujilta lämpimän vastaanoton. Drum vastasi tilaisuuden suunnittelusta, projektinhallinnasta, materiaalien tuotannosta ja kaikista käytännön järjestelyistä yhdessä catering-kumppanin kanssa. Drumin kumppanina toteutuksessa oli Say it with a cake. Tilaisuuden jälkeen uusi laite lähetettiin valikoiduille vaikuttajille, mikä lisäsi laitteen näkyvyyttä vielä tapahtuman jälkeen. Tämän lisäksi toteutettiin yksi kaupallinen yhteistyö.

Valokuvat: Camilla Bloom


Kaisa Neittaanmäki
+358 50 347 7744

Katso seuraavaksi

  • Sisältömarkkinointi

Nespresson Secret Garden -tilaisuus herätti hyvän kahvin äärelle

  • Viestintä

Erottaja2 – Tuntemattomasta talosta puheenaiheeksi

  • Kampanja

Solidaarisuuden kampanja teki vaimonhakkaajapaidasta solidaarisuuspaidan

  • Kampanja

Esko Valtaojan tähdittämä kampanja mursi myyttejä omakotiasumisesta

Haku