Hyppää sisältöön

NESPRESSO — Sisältömarkkinointi

Nespresson Secret Garden -tilaisuus herätti hyvän kahvin äärelle

Nespresso toi markkinoille uuden, Vertue Next -kahvikoneen, joka valmistaa laadukasta Nespresso-kahvia isommallekin seurueelle. Drum suunnitteli vaikuttajille tilaisuuden, josta jäi tunnelman lisäksi erityisen hyvä maku suuhun.


Nespresso:
Vertuo Next -lanseeraustilaisuus

Drum on ollut jo useamman vuoden ajan Nespresson PR- ja viestintäkumppani Suomessa. Viime syksynä Nespresso lanseerasi uuden Vertuo Next -kahvikoneen, jolla voi valmistaa myös kokonaisen karahvillisen laadukasta Nespresso-kahvia.

Kutsuimme toimittajat ja vaikuttajat inspiroivaan aamutilaisuuteen, jossa vieraat saivat ensimmäisenä jakaa uudenlaisen Nespresso-kokemuksen yhdessä. Ajalle tyypillisesti turvaväleihin kiinnitettiin huomiota ja tapahtumasta tehtiin entistä eksklusiivisempi järjestämälle kaksi pienempää tilaisuutta.


Salaisen puutarhan taianomainen kahvihetki

Usein tyhjillään seisova Espan lava muutettiin tilaisuutta varten taianomaiseksi puutarhaksi. Lasiseinien sisälle katettiin satumaiset aamiaispöydät. Paikka pidettiin salassa tilaisuutta edeltävään päivään saakka.

Tilaisuuden vierailevana puhujana oli hyvinvointivalmentaja Petra Wettenranta, joka johdatti vieraat keskustelemaan merkityksellisemmistä aamuista.

Kahvihetki upeasti stailatussa tilassa houkutteli jakamaan tunnelmia someen: vieraat jakoivat tilaisuudesta muun muassa yli 100 Instagram Stories -klippiä. Jotta kahvihetkien jakaminen olisi kotona yhtä inspiroivaa, vieraat saivat kotiinviemisiksi uudet Nespresso Vertuo Next -kahvikoneet.


Kuvat otti Camilla Bloom


Laura Eskola
Viestintäkonsultti
+358 44 586 8540

Katso seuraavaksi

  • Sisältömarkkinointi

Harrastusviikon verkkosivut viidessä viikossa

  • Viestintä

Erottaja2 – Tuntemattomasta talosta puheenaiheeksi

  • Kampanja

Solidaarisuuden kampanja teki vaimonhakkaajapaidasta solidaarisuuspaidan

  • Kampanja

Esko Valtaojan tähdittämä kampanja mursi myyttejä omakotiasumisesta

Haku