Hey Look somisti useita tilaisuuksia Erottaja2:ssa. Kuva: Hey Look
Erottaja2 nosti meidät uudelle tunnettuuden tasolle kilpailijakentässämme. Sillä on merkitystä koko liiketoiminnallemme ja myös muille kohteillemme. Meidät muistetaan Erottaja2:sta.”
Markkinoinnin ja viestinnän johtaja Daniel Tuori, Trevian
#1
Finnish Comms Awards 2020 -kisan voittajatyö
Kategoria: Teollisuus & Rakentaminen
Yli 60
mediaosumaa printti- ja verkkolehdissä, radiossa ja televisiossa
14 000
vierailijaa paikan päällä
Onnistuminen viestinnässä näkyi selvästi vuokrauksessa, ja kiinnostusta tuli poikkeuksellisen paljon. Tämän valtavan kiinteistön täyttäminen vuokralaisilla etenee tavoitteiden mukaisesti, ja se on paljolti viestinnän ansiota.”
Vuokrauksesta vastaava Elisa Loitto, Trevian
Katso seuraavaksi
- Kampanja
Kasvokkain nosti hoitotyön puheenaiheeksi
- Viestintä
Puusta pöytään – kohti vastuullisempia ruokapakkauksia
- Kampanja
Maailma ilman sairaanhoitajia? Ei kiitos.
- Brändi —
- Sisältömarkkinointi