![](https://drum.fi/wp-content/uploads/2021/09/Tehy_koutaniemi_paakuva.jpg)
![](https://drum.fi/wp-content/uploads/2021/09/Tehy_koutaniemi_netti.jpg)
Meeri Koutaniemen kuvissa pääosassa ovat hoitotyön ammattilaiset
Kaikilla oli yhteinen, jaettu fokus, ja vallitsevana oli tunne siitä, että teimme yhdessä jotain merkityksellistä ja tärkeää.”
Salla Rajala, viestintäpäällikkö, Tehy
14,6 M
kampanjan kokonaistavoittavuus
15 000
avajaisliven katselijamäärä (katsojaennätys)
21 000
vierailua kampanjasivustolla (kävijäennätys)
Katso seuraavaksi
![](https://drum.fi/wp-content/uploads/2024/05/Erto_Starttiturva-hero-1366x768.jpg)
- Kampanja
Erton kampanja tavoitti Z-sukupolven
![](https://drum.fi/wp-content/uploads/2024/01/3-1366x768.jpg)
- Kampanja
Slaidaa itsesi Ärrälle
![](https://drum.fi/wp-content/uploads/2023/10/jarvilohi-header-1-1366x768.jpg)
- Kampanja
Pelastetaan järvilohi
![](https://drum.fi/wp-content/uploads/2023/05/palpa_preview-1-1366x768.png)
- Kampanja