Tukea ja turvaa pikkurahalla
Drum suunnitteli somekampanjan, joka yhdistää tunteen ja ajatuksen. Kuva ajatuksiinsa uponneesta nuoresta aikuisesta välittää tunteen, johon moni kohderyhmästä voi samaistua: jokin työelämässä huolettaa.
Kuvan yhteyteen nostettiin nuorten aitoja sitaatteja ja kysymyksiä, jotka paljastavat ajatukset, joita moni pyörittelee itsekseen mielessään.
”Voinko mä kieltäytyä ylitöistä?”
”Mitä jos mä saan potkut?”
”Mitä määräaikainen työsopimus tarkoittaa?”
”Miten voi saada palkankorotuksen?”
Ratkaisuna epävarmuuteen tarjottiin helposti ostettavaa Starttiturva-jäsenyyttä, jolla oli ymmärrettävä ja kohtuullinen hinta.
Drumilaisten kanssa työskentely oli rentoa ja sujuvaa. Meidän oli helppo kertoa ihan juuri se, mitä ajattelemme tai toivomme. Hyvä asia oli myös se, että työryhmässä oli kohderyhmään kuuluva henkilö!”
Terhi Leiniö, Erton markkinointi- ja viestintäpäällikkö
Kampanja meni valmisteluvaiheesta tuloksiin varsin mallikkaasti. Aikataulut ja lupaukset pitivät. Meidän näkemyksiämme asiakkaana kuunneltiin, mutta toisaalta Drumilla oli toimistona kyky tuoda myös muita näkökulmia esiin – jopa tutkitun tiedon valossa.”
Terhi Leiniö, Erton markkinointi- ja viestintäpäällikkö
Tavoite
12 000
klikkausta mainonnasta
11 600 €
Mainonnan budjetti
Toteuma
27 300
klikkausta mainonnasta
10 040 €
Mainonnan kulut
Katso seuraavaksi
- Kampanja
Slaidaa itsesi Ärrälle
- Kampanja —
- Viestintä