
Raportin näkyvyys kasvanut
520
prosenttia
EY:n näkyvyys kasvanut
45
prosenttia
Tavoittavuus yli
19 milj.
Liigaraportin nostaminen EY:n viestinnän yhdeksi kulmakiveksi on ollut rohkea, mutta kannattava päätös. Sen avulla olemme pystyneet sekä erottautumaan kilpailijoistamme että nousemaan esille talouden asiantuntijoiksi sellaisissa medioissa ja keskusteluissa, joihin meidän olisi muuten ollut mahdotonta päästä.
Raportti on ankkuroinut EY:n roolia keskustelunavaajana taloudesta, tässä tapauksessa vipuvartena urheilun talous — aihealue, joka resonoi laajasti sekä urheilu- että talousmediassa.
Niina Afflecht, Nordic Head of PR & Communication, Brand, Market & Communications, Ernst & Young Oy
Katso seuraavaksi

- Strateginen konsultointi —
- Viestintä
Helsinki-halli – kauppa, joka kiinnosti kaikkia

- Strateginen konsultointi —
- Työnantajakuva —
- Viestintä