Kampanja on selvästi lisännyt aikuisten ADHD-oireiden tietoisuutta ja tunnistamista. Olemme saaneet kiitosta modernista, digitaalisesta ja kokemuksellisesta terveystiedottamisesta niin ADHD-kokemustoimijoilta, ADHD-liitolta kuin terveydenhoidon ammattilaisilta. Kampanja avaa moniaistillisen mahdollisuuden kokea, miltä ADHD voi tuntua. Se on näkökulmastamme uniikkia verrattuna muihin terveystiedottamiskampanjoihin.”
Laura Aulanko, Business Unit Director, Takeda
161 000
videokatselua YouTubessa
1.
Vuoden Lääkeinformaatioteko 2021
6702
ADHD-aiheisen artikkelin lukukertaa
Katso seuraavaksi
- Kampanja
Mielenterveyden työkalupakki rakentaa inhimillisempää työelämää
- Kampanja —
- Viestintä
Apteekkariliitto – Kannattaa kysyä!
- Kampanja
Erton kampanja tavoitti Z-sukupolven
- Kampanja