
Drum teki suunnittelussaan todella hyvän taustatyön sekä brändin, että työnantajakuvatyön osalta. Pidimme yhdessä useita poikkiorganisatorisia työpajoja, joiden ryhmätyöt ja niistä saatu anti olivat erinomaista. Lisäksi Drum perehtyi erilaisiin henkilöstö- ja bränditutkimuksiin, kilpailija-analyyseihin ja esikyselyihin huolella. Brändistämme viestiminen on nyt aiempaa selkeämpää ja konkreettisempaa ja olemmekin koeponnistaneet jo muutamia kampanjoita.
Drum tarjosi meille myös käytännönläheistä apua työnantajakuvan viestinnän sanoitukseen ja äänensävyyn. Työstä on ollut meille paljon hyötyä esimerkiksi verkkosivutekstien päivityksissä ja työpaikkailmoituksia laatiessa. Työ jatkuu meillä, mutta tähän pohjaan on hyvä rakentaa lisää.”
Riitta-Liisa Hahtala, Viestintäjohtaja, Helsingin seudun ympäristöpalvelut
Katso seuraavaksi

- Brändi
Aiempaa lämpimämpi Kela – Drum uudisti Kelan brändin yhdessä asiakkaan kanssa

- Viestintä