


Kampanja on selvästi lisännyt aikuisten ADHD-oireiden tietoisuutta ja tunnistamista. Olemme saaneet kiitosta modernista, digitaalisesta ja kokemuksellisesta terveystiedottamisesta niin ADHD-kokemustoimijoilta, ADHD-liitolta kuin terveydenhoidon ammattilaisilta. Kampanja avaa moniaistillisen mahdollisuuden kokea, miltä ADHD voi tuntua. Se on näkökulmastamme uniikkia verrattuna muihin terveystiedottamiskampanjoihin.”
Laura Aulanko, Business Unit Director, Takeda
161 000
videokatselua YouTubessa
1.
Vuoden Lääkeinformaatioteko 2021
6702
ADHD-aiheisen artikkelin lukukertaa
Katso seuraavaksi

- Kampanja
Kisakampanja nosti esiin Nokia XR20 -puhelimen kestävyyden

- Brändi —
- Kampanja
Urheiluopistot uudisti ilmeensä

- Kampanja
Drum uudisti Aivosäätiön varainhankinnan konseptin

- Kampanja —
- Viestintä