Uutinen — 27.10.2022
Drumille hieno FCA-voitto Reissumies-kampanjalla
Drum voitti Eläköön Reissumiehen erilaisuus! -kampanjalla Vuoden repäisy (B2C) -kategorian Marketing Finlandin järjestämässä Finnish Comms Awards -kilpailussa.
Fazer Leipomoiden Eläköön Reissumiehen erilaisuus! -kampanjassa Drum vastasi kampanjan viestinnästä yhteistyössä Fazerin viestintätiimin kanssa. Tavoitteena oli ravistella perinteistä mieskuvaa. Reissumies herätti valtavasti reaktioita ja keskustelua sekä mediassa että somessa – puolesta ja vastaan.
Mainostoimisto Ivalon konseptoimassa kampanjassa Reissumies-hahmoksi vaihdettiin ensimmäistä kertaa uudet kasvot ja annettiin tilaa uudenlaisille miessankareille. Tunnetut kampanjakasvot elivät todeksi Fazerin kanssa jakamiaan arvoja: suvaitsevaisuutta, yhdenvertaisuutta ja toisten hyväksymistä.
Drumin ja HMD:n työ pääsi shortlistille
Palkitun Reissumies-kampanjan lisäksi Drumin ja Nokia-puhelimia valmistavan HMD:n Nokia XR20 – Ready to rumble -kampanja pääsi shortlistille palvelu- ja tuoteviestinnän (B2C) kategoriassa.
Finnish Comms Awards -voittajat palkittiin 26.10.2022 järjestetyssä gaalassa. Kilpailuun osallistui tänä vuonna yli 100 työtä. Vuoden 2021 FCA-gaalassa Drum valittiin vuoden toimistoksi.
Pysy kuulolla
Tilaa Drumin uutiskirje ja saat tuoreimmat uutiset
ensimmäisten joukossa.