Hyppää sisältöön

Uutinen — 27.10.2022

Drumille hieno FCA-voitto Reissumies-kampanjalla

Palkinnon voittajat yhteiskuvassa

Drum voitti Eläköön Reissumiehen erilaisuus! -kampanjalla Vuoden repäisy (B2C) -kategorian Marketing Finlandin järjestämässä Finnish Comms Awards -kilpailussa.

Fazer Leipomoiden Eläköön Reissumiehen erilaisuus! -kampanjassa Drum vastasi kampanjan viestinnästä yhteistyössä Fazerin viestintätiimin kanssa. Tavoitteena oli ravistella perinteistä mieskuvaa. Reissumies herätti valtavasti reaktioita ja keskustelua sekä mediassa että somessa ­– puolesta ja vastaan.

Mainostoimisto Ivalon konseptoimassa kampanjassa Reissumies-hahmoksi vaihdettiin ensimmäistä kertaa uudet kasvot ja annettiin tilaa uudenlaisille miessankareille. Tunnetut kampanjakasvot elivät todeksi Fazerin kanssa jakamiaan arvoja: suvaitsevaisuutta, yhdenvertaisuutta ja toisten hyväksymistä.

Drumin ja HMD:n työ pääsi shortlistille

Palkitun Reissumies-kampanjan lisäksi Drumin ja Nokia-puhelimia valmistavan HMD:n Nokia XR20 – Ready to rumble -kampanja pääsi shortlistille palvelu- ja tuoteviestinnän (B2C) kategoriassa.

Finnish Comms Awards -voittajat palkittiin 26.10.2022 järjestetyssä gaalassa. Kilpailuun osallistui tänä vuonna yli 100 työtä. Vuoden 2021 FCA-gaalassa Drum valittiin vuoden toimistoksi.

Uutinen
Viivi Laiho
Sisällöntuottaja
+358 44 3736 036

Pysy kuulolla

Tilaa Drumin uutiskirje ja saat tuoreimmat uutiset
ensimmäisten joukossa.


Haku