Hyppää sisältöön

BRÄNDI

Jos tahdot olla kiinnostava, kannattaa myös näyttää siltä.

Oman brändin kirkastaminen ja ilmeen päivittäminen on erinomainen lähtökohta toimivan viestinnän tekemiselle. Parhaimmillaan se tuottaa kiteytyksen, jonka ympärille koko viestinnän konseptin voi rakentaa.

Lähestymistapamme brändityöhön on yhteiskunnallinen.

Brändityö on oman organisaation, tuotteen tai palvelun erityisyyden tunnistamista, sanoittamista ja visuaalista esittämistä. Brändissä on kyse identiteetistä; mitä ja millaisia ollaan ja miksi ylipäätään ollaan olemassa? Oman brändin kirkastaminen onkin erinomainen lähtökohta toimivan viestinnän tekemiselle. Parhaimmillaan se tuottaa kiteytyksen, jonka ympärille koko viestinnän konseptin voi rakentaa.

Drumin lähestymistapa brändityöhön on yhteiskunnallinen: mitä sellaista brändissäsi on, joka resonoi ympäröivässä maailmassa? Brändityöllä on myös hyvin käytännöllisiä tavoitteita. Heti alusta asti on hyvä löytää toimivia tapoja siihen, miten brändi viestii itsestään.

Usein brändityöhön liittyy myös ilmeen uudistaminen. Siinäkin on tärkeää, että sisältö ja muoto puhuvat samaa kieltä. Asiat usein ovat sitä, miltä ne näyttävät. Jos tahdot olla ihmisten mielissä kiinnostava, kannattaa myös näyttää siltä.

Haluatko kuulla lisää?

Mikko Koivulehto
Konseptisuunnittelija, partneri
+358 40 555 1313
mikko.koivulehto@drum.fi


Voimmeko olla avuksi?

  • Brändi-identiteetti
  • Logosuunnittelu
  • Ilmeuudistus
  • Brändivideo
  • Brändin jalkauttaminen

Töitämme

  • Brändi

Meissä on muutosvoimaa – Drum uudisti Tehyn brändin ja ilmeen

  • Brändi

Aiempaa lämpimämpi Kela – Drum uudisti Kelan brändin yhdessä asiakkaan kanssa

  • Brändi

Rinnekotien uusi ilme raikastaa sote-alaa

  • Brändi

Drum uudisti maa- ja metsätalousministeriön ilmeen


Muut palvelumme

Konsultointi ja valmennus

Miten voisimme auttaa sinua ja yritystäsi viestinnän keinoin?

Markkinointi ja viestintä

Viimeisimmän digiosaamisen lisäksi tarvitaan myös kykyä koskettaa ihmisiä.

Sisällöt ja tuotannot

Toteutamme sisältömarkkinoinnin luovasta ideasta tuotantoon, jakeluun ja tulosten mittaamiseen.

Haku