Hyppää sisältöön

Uutinen — 30.5.2022

Drumille ja Takedalle hieno voitto Sabre Awardsissa

The Sabre Awards

Drumin ja Takedan innovatiivinen Miltä ADHD tuntuu? -kampanja palkittiin Lontoossa kansainvälisen Sabre Awards -kilpailun finaaligaalassa.

Drumin ja Takedan Miltä ADHD tuntuu? -viestintäkampanja voitti Healthcare-kategoriassa. Voittajatyötä olivat kanssamme tekemässä ADHD-pelin suunnitellut Psyon Games, kampanjavideon tuottanut Halla Tuotanto sekä medianäkyvyydestä vastannut Virta UM.

Aikuisten ADHD-tietoisuutta lisännyt monikanavainen kampanja on kerännyt kiitosta monelta suunnalta ja voittanut myös Vuoden Lääkeinformaatioteko 2021 -palkinnon.

Sabre Awards EMEA -kilpailuun osallistui kaikkiaan yli 2000 työtä eri Euroopan maista. Drumilla oli kansainvälisen kilpailun finaalissa ennätykselliset viisi työtä viidessä eri kategoriassa. Finaaliin ylsivät palkitun Takedan lisäksi Drumin viestintätyöt Fazerin, Luodon, Tehyn ja TOMRAn kanssa.

SABRE Awards EMEA on kansainvälinen kilpailu, jossa palkitaan vuosittain parhaita viestinnän kampanjoita Euroopasta, Afrikasta ja Lähi-idästä. Kilpailussa arvioidaan muun muassa kampanjoiden strategista suunnittelua, luovuutta, rohkeutta ja tuloksia.

Lue lisää

2022 SABRE Awards EMEA Winners

Uutinen
Viivi Laiho
Sisällöntuottaja
+358 44 3736 036

Pysy kuulolla

Tilaa Drumin uutiskirje ja saat tuoreimmat uutiset
ensimmäisten joukossa.


Haku